1.1. Näitä ehtoja sovelletaan VHA Pipe Technology Oy:n (jäljempänä “yritys”) tarjoamiin verkkokauppapalveluihin, joiden kautta asiakkaat voivat hankkia yrityksen tarjoamia asennuspalveluita ja LVI-osia. Ehdot kattavat kaikki asiakkaan ja yrityksen väliset tilaukset ja toimitukset.
2.1. Asiakkaat voivat tehdä tilauksen puhelimitse, sähköpostitse tai yrityksen verkkosivuston kautta. Tilauksen tekemisen yhteydessä asiakkaan tulee antaa kaikki tarvittavat tiedot tilauksen toteuttamiseksi. Yritys vahvistaa tilauksen vastaanottamisen.
2.2. Asiakas hyväksyy, että tehdessään tilauksen verkkokaupassamme vhapipetechnology.fi/kauppa, hänelle luodaan automaattisesti tili annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilin luomisen ja henkilötietojen käsittelyn yhteydessä noudatetaan yksityisyyskäytäntöämme.
3.1. Tuotteiden ja palveluiden hinnat ilmoitetaan yrityksen hinnastossa tai annetaan tilauksen yhteydessä. Hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron, ellei toisin ole mainittu.
3.2. Yritys pidättää oikeuden muuttaa hintoja. Kaikki hinnanmuutokset ilmoitetaan yrityksen verkkosivuilla.
3.3. Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
4.1. Yritys pyrkii toimittamaan tilatut tuotteet ja suorittamaan palvelut arvioidussa toimitusajassa. Ostajan on tarkastettava tuotteet toimituksen yhteydessä. Toimituksen viivästyminen ei oikeuta vahingonkorvauksiin, ellei viivästys johdu yrityksen huolimattomuudesta.
4.2. Lue palautuksesta kohdassa 6.1.
5.1. Asiakkaan henkilötiedot kerätään ja käsitellään yrityksen tietosuojaselosteen mukaisesti. Käyttötarkoituksia ovat tilauksen toteuttaminen, asiakassuhteen ylläpito, sekä mahdolliset markkinointitarkoituksit, ellei asiakas ole kieltänyt tätä.
5.2. Asiakkaalla on oikeus tarkastaa häntä koskevat tiedot ja vaatia virheellisen tiedon korjaamista. Asiakkaalla on myös oikeus kieltää tietojensa käyttäminen markkinointitarkoituksiin.
5.3. Yritys sitoutuu suojaamaan asiakkaiden henkilötietoja huolellisesti ja varmistamaan, että tietojenkäsittely noudattaa voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.
Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löytyy yrityksen yksityisyyskäytännöstä, joka on saatavilla yksityisyyskäytäntö sivulla.
6.1. Asiakkaillamme on oikeus peruuttaa kauppa ilmoittamalla siitä meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupastamme ostettuja tuotteita, poislukien asennuspalvelut. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä paketissaan. Palautuksen yhteydessä asiakkaan tulee toimittaa tuotteen mukana kaikki tuotteeseen liittyvät osat ja dokumentaatio.
Palautettavasta tuotteesta hyvitämme teille tuotteen hinnan täysimääräisenä. Palautuksesta aiheutuvat postikulut jäävät asiakkaan vastuulle, ellei toisin ole sovittu. Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jolla alkuperäinen ostos on suoritettu, ellei asiakkaan kanssa ole sovittu muusta tavasta.
Ilmoitus palautuksesta tulee tehdä kirjallisesti (esimerkiksi sähköpostitse) ja siinä tulee ilmoittaa tilausnumero ja palautettavat tuotteet. Palautusoikeus alkaa siitä päivästä, kun olette vastaanottaneet tilauksen tai ensimmäisen tilauksen osatoimituksen.
6.2. Tuotteilla on valmistajan takuu. Asennuspalveluilla takuu on 24kk.
7.1. Reklamaatiot tuotteiden laadusta tai asennuspalvelun suorittamisesta on esitettävä kirjallisesti 14 päivän kuluessa tuotteen toimituksesta tai palvelun suorittamisesta. Yritys pyrkii korjaamaan virheet kohtuullisessa ajassa.
7.2. Yritys tarjoaa asiakastukea tilauksiin, toimituksiin ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Asiakastuki on tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostitse ja verkkosivuston kautta. Yritys pyrkii vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin alle 48 tunnin kuluessa.
7.3. Mikäli tuotteen tai palvelun virhe ei korjaannu yrityksen toimenpiteistä huolimatta, asiakkaalla on oikeus vaatia hinnanalennusta tai purkaa kauppa vakavan virheen ollessa kyseessä.
8.1. Yritys ei vastaa välillisistä vahingoista, kuten saamatta jääneestä voitosta. Yrityksen vastuu rajoittuu enintään tuotteiden ja palveluiden kauppahintaan. 8.2. Yritys ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat ylivoimaisesta esteestä (force majeure).
9.1. Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvotteluteitse. Jos sopua ei saavuteta, riidat ratkaistaan Suomen tuomioistuimessa.
10.1. Yritys pidättää oikeuden tehdä muutoksia tilaus- ja sopimusehtoihin. Voimassa olevat ehdot ovat saatavilla yrityksen verkkosivustolla.
Nämä ehdot luovat selkeän ja oikeudenmukaisen perustan yrityksen ja asiakkaiden välisille kauppatapahtumille, edistäen luottamusta ja läpinäkyvyyttä.
Päivitetty viimeksi : 10.08.2024